Gött

Helt sjukt vilken dag vi hade igår, sommaren är inte alls över ännu! 25 grader och knallsol är ju inte helt fy skam när man kommit en vecka in i september månad. Jag jobbade fram till 15 tiden och efter det åkte jag till Evelina. Vi hade ingen egentlig plan på vad vi skulle hitta på, men det slutade med en liten trevig utekväll i stan. 



Hittade en ringklocka på en cykel som jag kände stort behov av att sätta på min egen cykel. Den hade ju passat så bra där tillsammans med min sadel som då är röd med vita prickar på. Lilla flugsvampen...
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du inte uppdatera snaaaaaaaart! (A)

Svar: Inlägg uppe nuuuu babe
Emilie

2013-09-20 @ 05:43:19
URL: http://www.jjosefinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0