Brisbane

Vi kom fram rätt sent till Brisbane på lördagskvällen. Minns inte riktigt vad klockan var, men kanske kring 20-21 någonstans? Så vi letade upp ett ställe att bo på under natten och hade tänkt mysa med lite chips och dipp eller något. Sedan slutade det såklart med en utgång istället. Vi vet ju inte om vi någonsin kommer tillbaka dit, så det var väl bara att ta vara på tiden. Först hamnade vi på en fest där man skulle klä ut sig till en Star Wars karaktär, men där hade vi inte så himla kul så vi gick vidare till ett annat ställe där de hade live band och karaokekväll! Där hade vi riktigt kul så vi stannade till stängning och kom i säng kring 4-tiden på morgonen.



Såhär såg chokladen från Ikea ut, men den smakade precis som underbara Marabou!


Och kakorna såg ut såhär, utseendet var som ballerina, men smaken var lite annorlunda. Gott var det i alla fall :)


Japp, jag hamnade såklart på scen. Först körde jag och Emma Whitesnake - Here we go again och sedan körde jag Teenage Dirtbag själv. Jag fick en liten fanclub som filmade och tog kort på mig hahaha. Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0