Arkadspel och vampyrer

Torsdagseftermiddagen spenderade vi på TImezone, det var den största arkadhall jag någonsin varit i. Man tappade bort sig där bland alla olika spel. Vi körde minibowling, minigolf, lazerdome, hittade hästar att rida, körde bil och myyycket mer. 
 
På kvällen tog vi bussen till Broadbeach där vi skulle på en middagsshow lite Cabaret-style. Man fick tyvärr inte ta några bilder där inne i "slottet", men jäklar vilken upplevelse! Och vilken middag!! Trerättersmiddag i världklass ju. Först fick man åka spöktåg in till den stora lokalen, sedan fick vi vår middag och lite underhållning till det. Sedan drog showen igång, som var helt otroligt bra och i slutet kunde man stanna och festa där med alla i  showen men jag och Emma gick faktiskt hem och la oss istället ;)
 


Inne på arkadhallen fanns ju såklart dessa spel där man ska styra en klo över något och försöka greppa tag i det så man vinner ett pris. Tror ni inte att jag lyckas vinna mig en glass på det sättet? Mäkta imponerad över mig själv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0