Promenad i solskenet

Jag blev bjuden på helt fantastiskt väder under nästan hela min vistelse i Sydney, det var bara sista dagen då jag ändå skulle hem som det var lite tjocka moln på himlen. Detta är i alla fall från dag tre då jag promenerade över the Harbour bridge och tog fina bilder på både bron samt operahuset som lägger där intill. Jag fick efter detta en fin solbränna på axlar och dekolletage efter mitt linne samt väskan som jag hade hängande över ena axeln... nåja.
 


Liten break efter att ha gått sisådär en mil (överdriver inte ens, OCH jag behövde såklart gå tillbaka dessutom)

Där uppe ser man alla bridge climbers, jag hade LÄTT velat göra det... om det inte kostat typ 700 kronor haha.


Påväg tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0