Nu jäklar

Igår vaknade jag upp med en helt sjuk motivation till att äta bra och träna ordentligt. Jag har ju hållt på rätt bra sedan Januari då mina föräldrar åkte hem, och det ger resultat! Men efter mina Australienresor har jag varit så galet lat och jag har unnat mig under resorna (såklart!!), men när jag kom hem igen var jag inte peppad på att gå tillbaka till mina normala rutiner. Igår däremot, igår hände det nånting i huvudet på mig. Nu är jag så galet motiverad och kör på utan problem.

Har inte gått på mina promenader på tre veckor nästan - framtill igår. Både idag och igår kände jag peppen av att gå ut och röra på mig. Idag var jag så peppad att jag nästan ville skutta fram längs gatorna. Jag har blivit så sjukt harmonisk här borta på nåt vis, det är helt underbart haha! Efter promenaderna kör jag på med styrkeövningar här hemma också, det är inte länge jag håller på - 5 minuter per muskelgrupp räcker. Jag kan göra hela 24,5 armhävningar på fötterna nu hahaha - nästa delmål är att klara av 30. Säger till när jag klarar det ;)
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag borde lyssna på min dotter! hmmmmmmm....

Bra jobbat Emilie! kör hårt tjejen!!

Svar: Haha jag får bli din personliga tränare när jag kommer hem, och så får jag peppa dig med kosten också :)
Emilie

2013-03-22 @ 19:04:44
Postat av: christine

Taget!

2013-03-23 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0