Jag kör på med mina produktiva dagar

Klockan har inte blivit 12 på dagen här ännu men jag har ändå dammsugit huset, torkat golven, bakat två olika sorters kakor, tvättat, hängt upp tvätten och vikt tvätt från igår haha! Inte för att glömma så packade jag ju barnens luncher och sådär imorse också. Fantastiskt. 

Failade en aning med bakningen. Först gjorde jag "hokey pokey biscuits" och sedan frågade jag Emma om hon hade något bra kakrecept (ville baka för hade knappt något att ge barnen i luncherna i morse). Så hon gav mig ett recept på goda chocolate chip cookies... Men som ni ser där i ugnen så blev det inte riktigt som jag tänkt mig hahaha. Aja, lite subwaykake-stuk är ju aldrig fel ;) Det var tänkt att de skulle se ut mer som de där hokey pokey kakorna som ni kan se på andra bilden. Men goda är de misslyckade kakorna säkert ändå, så det gör nog inte så hemskt mycket.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0