Första dagen i Sydney

Så för en vecka sedan begav jag mig till Sydney bara för att jag velat åka dit så himla länge. Hade ingen som kunde resa med mig, så det fick bli ett litet äventyr utanför min bekvämlighetszon! 
 
Hade bokat hotell de två första nätterna och det var så himla fint! Bodde på 7e våningen och på taket fanns en pool och bastu. De flesta bilderna från hotellet har dock försvunnit?! så himla tråkigt! Men poolen kan jag visa upp i alla fall.
 
Första dagen gick jag bara och strosade runt i området kring hotellet (eller okej, jag gick långt haha). Jag hittade Make Up Store, believe it or not. Jag hittade även två olika marknader samt andra bara allmänt fina vyer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0