Bondi

Den fjärde dagen beslutade jag mig för att åka till Bondi och bo där de sista nätterna. Jag kom att bo på ett sjukt mysigt hostel där det bodde otroligt härliga människor. Det var ett gäng på kanske 10 personer som hjälpte till på detta hostel för att få bo där en längre tid och dessutom gratis, så detta gäng var väl de som jag hängde mest med. Jag reste ju till Sydney helt utan reskompis, så jag ansträngde mig lite för att få mig några på plats haha! Och lyckades bra tycker jag. Sista kvällen satt de och körde drinkleken fuck the dealer - HELT utan att jag föreslagit något eller förklarat några regler. Det var tysken i gänget som drog upp hela den grejen, så nog kände jag mig hemma med dem allt ;)

Även här är det bilder som har försvunnit.. bland annat när vi då körde fuck the dealer och allt det där, men jag bjuppar på några av mina bilder från Bondi beach, sjukt vackert ställe! Helt klart värt ett besök, inte alls överskattat som många säger att det är. Sedan hängde jag lite vid lifeguard-tornet också och så fick man ju se många kända ansikten eftersom de sänder en TV-serie från Bondi beach som heter Piha rescue eller något sådant!
 
Jag kom fram till Bondi kring 16, men var tvungen att vänta till kl 17 för att checka in på hostlet. Så jag satt och snodde Wifi av McDonalds när en dam kommer fram och bestämt ger denna guide till mig. Jaha, kändes det som att jag behövde den eller?

Det bästa med Bondi beach? hahaha 


En japan ställde sig bredvid mig och började fixa med någonting i kanske 5 minuter, sedan springer han iväg till en uteservering ca 100 meter bort där hans familj sitter. Jag tittar tillbaka till där han hade stått, och då har han lämnat sin iPhone på muren som verkar ta en bild var 5e sekund ungefär. Jätteskumt hahah


En dag stack jag iväg till Bondi Junction som är ett giiiigantiskt shoppingcenter. Jag kom dit vid 11, började gå hem vid 17. Köpte endast mat och några ringar. Starkt jobbat va?

Hittade det här coola provrummet också.


Den här koppen fick mig att sakna hem lite. Ja, NZ känns faktiskt som hem nu efter mina två resor till Australien. Tycker om det så himla mycket!!

Sista dagen unnade jag mig även detta. Hade gått förbi den där jäkla B&J-kiosken i tre-fyra dagar utan att gå in.. I torsdags var det fasen dags ;) Gooott var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0