Random

Lite annat smått och gott från Queenstown!

Den första bilden tog jag när jag och Emma var ute och försökte hitta isrinken så att vi kunde åka skridskor.

De två sista bilderna tog jag efter ett besök i Arrowtown. Man hittade massor av guld där för flera hundra år sedan. Hittar man guld där idag så får man faktiskt ta det med sig hem, men det är ju inte så himla många som gör det tyvärr. Denna lilla stad är även välbesökt pga några scener ur sagan om ringen spelats in där. Men vädret var inte ultimat då det började regna så fort vi började gå längs vandringsstigen som finns där, så vi kunde inte gå till så många ställen. Det fick mest bli lite stopp i några butiker och förbi en liten marknad för att sedan vända om och i Frankton (mitt emellan Queenstown och Arrowtown) ta de där två sista bilderna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0