Hejdå

Jag har ju faktiskt en hel vecka kvar här, men det var min sista lördagkväll i dessa trakter igår. Så min lilla hejdå-present fick bli en middag i Matamata. Sjukt trevligt och fantastiskt god mat. Blev dock inga bra bilder, för det var lite för mörkt för att lyckas ta bra bilder utan blixt, men med blixt ser bilderna hemska ut sååå det fick bli några med och några utan ;) (och självklart har jag bara fotat maten haha)
 
Min middag blev kycklingbröst inlindad i bacon med någon pinjenötnånting på en sallad med soltorkade tomater. Mamma och Billy, jag åt upp ALLT. Och jag tyckte att det var gott. Så duktig har jag faktiskt blivit på det här med grönsaker :)


Jims dessert såg rätt okej ut.


Men min dessert var dock ännu bättre. Chokladmousse i shotglas, hallon- och chokladbrownie med chokladglass på sidan om. Hata inte choklad.


Sherie tog den här bilden på oss när vi kommit hem. Fina brudar!
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0