Big Night Out

Vi ville självklart smaka lite på utelivet i Queenstown, så fredagskvällen bokade vi in oss på en så kallad pub crawl. Alla som bokat detta möts på ett ställe, sedan drar man på ca 5 olika klubbar och stannar på varje ställe i ca en timme. Vi hade sjukt kul och träffade massa trevliga människor från hela världen!
 


Ja, nog träffade man några intressanta individer haha



Träffade två brasilianare när vi var påväg hem, så jag fick ytterligare en slags huvudbonad efter det mötet


Och här har vi några av vimmelbilderna från kvällen. Tror att de gillade att fota oss med våra mössor för vi var med på hur många bilder som helst haha!


Innan man gick in till isbaren fick man jackor och vantar, jag fick grå vantar men upptäckte att en kille fått ROSA. Så jag gick fram till honom och frågade om vi snääälla kunde byta, slutade med att alla skulle ha en grå och en rosa vante haha!


Här har vi vårt stora pub crawl gäng, jag och Emma gömmer oss där nere vid loggan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0