10 juni

Stack iväg till Emma i Tokoroa över helgen. Det var som vanligt skönt att få snacka av sig på svenska och sådär. Väldigt härligt att ha djur omkring sig också. Vi har ju bara höns här, som man matar en gång per dag sen är det inget mer med det. Där borta har de iaf över 300 kor, hundar och katter. Sköldpaddor också om man vill mysa med dem liksom. Förstår inte hur folk kan leva helt utan djur, tycker synd om de som är allergiska. 

Ja, så vi snackade skit, åt gott, såg film och rugby, kollade på olika bloopers till olika serier och filmer osv. Väldigt skön helg om jag får säga det själv.

Här låg jag och Tonto och kollade på Pirates of the Caribbean 3.
 
Nu har jag förövrigt bara 12 dagar kvar med den här familjen och 15 dagar tills jag står på Umeå flygplats. Snaaart, snart, snart hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0