Stugmys

Så i måndags övernattade jag i Micaelas pojkväns stuga, med Micaela och ett annat gäng sköna brudar. Vi spelade trädgårdsyatzy, åt gott och busade med Diesel. Tanken var ju självklart att vi skulle spela kubb och nattbada också, men det blev faktiskt inte av. Hur nu det är möjligt när jag och Micaela är i farten? Men så blev det iaf.



När vi var upptagna med att äta så höll vi inte riktigt koll på Diesel. Tror ni inte att han då går och gräver upp en jävla buske och ställer den fint och prydligt bredvid hålet?


Så det var bara att leka trädgårdsmästare :)


Det blev lite varmt efter allt busande så vi la oss och dog en sväng


Ja, sen skulle jag ut och göra en kullerbytta, Gullis skulle ligga på golvet och skrika och Micaela skulle stå på en pappershållare och leka kapten osv.


Morgonen efter vaknar jag av denna syn, någon ville in i täcket och mysa haha


Några av bilderna är lånade utav Micaela :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0