Stockholm & Rihanna

Här kommer några random bilder från Stockholm, vi hade tre roliga dagar i huvudstaden. Men bäst av allt var ju självklart att dra på Rihannakonserten som vi har väntat på i över 8 månader nu.
 
Fick lite brinnande shots på Gröne Jägaren på söder



Här har vi då kön framför oss, vi var bland de 200 första i kön så vi blev insläppta till Golden Circle, man tackar!


När vi väntade på förbandet insåg vi att vi hade rätt bra platser, haha!


Efter ca 3-4 timmars väntande behövde Eve avbelasta ryggen lite så hon fick sätta sig på golvet ett tag hahaha, var bara tvungen att få ett kort på det


Sen var det fan dags! Kvinnan var verkligen GRYM. Och det bara strålade om henne, hon ser ut att må så sjukt bra. Särskilt sen var hon ju faktiskt inte heller! Perfekt kväll. Det var för övrigt två småbrudar på ca 13 år som stod bredvid mig när Rihanna sjöng de första tonerna - de började verkligen störtböla. Haha vill inte ens föreställa mig hur det såg ut under Justin Biebers konsert.


Var liiite packat med folk på tunnelbanan hem efter konserten haha!


En dag var vi och gick utanför T-centralen och fick syn på lite ombyggnationer - de hade även tänkt på att skydda statyn som står mitt i hela bygget. Snällt.
 

Kommentarer
Postat av: bubic

När jag var på centralen iom lägenhetsaffären i värmland så såg jag också den där snubben, med skyddshjälmen :)

Svar: Han va fin!
Emilie

2013-07-31 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0