Mer nytt

När jag kom hem från NZ så låg det lite mer grejer än bara skorna här hemma och väntade på mig, himla trevligt om ni frågar mig. Bland annat tre armband med små döskallar på som jag köpte på tradera för typ 20 spänn styck - värt. Sedan hade vår kompis i Paris skickat hur mycket L'oreal prylar som helst (hon jobbar för dem haha), så inte bara alla underbara nailstickers på bilden nedan utan oändligt med hud- och hårprodukter samt olika sminkgrejer. Tack och bock!



Vill ni köpa nailstickers som faktiskt funkar, prova dessa. Det tog mig tre minuter att sätta på dem och de sitter som en smäck. Inga jobbiga luftbubblor eller att de lossnar längst ute på nageln efter en timme.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0