Kubb och nattbad

Jag och Micaela vet ju helt klart hur man gör för att ha en bra sommar. Igår gjorde vi som vi har gjort flera gånger förut och spelade kubb som var tätt förföljt utav nattbad. Självklart lyckades vi trycka in lite yatzy-spelande också, men det är ju en självklarhet som jag knappt behöver nämna ;)

Detta inlägg är tidsinställt, så just nu håller vi nog på med något liknande igen eftersom jag umgås med henne även denna kväll.



När vi precis köpt Micaelas kubbspel så ansåg vi att kungen behövde ett ansikte och lite kläder, så visst blev han fin med sitt leende och slips? (Han har även händer på sidorna)


Drog ut till Nydala för att bada och Diesel fick hänga med och bada lite han med. Gräva gropar är han ju också bra på.


Sedan var det en liten korv som blev trött, så det blev att sova lite på soffan medan jag satt och var kommentator till Micaelas och Nils LoL-spelande. nä, jag förstod verkligen ingenting...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0