Götet

Göteborg.. Vilken underbar stad det är alltså! Nu blev det 6 dagar där borta för mig och jag längtar redan tillbaka. Tyvärr så råkade jag slå av båda mina tumnaglar rätt brutalt så jag har inte varit helt hel om man säger så, jag har verkligen haft skitont, men nog lyckades jag njuta av min tid där ändå. Det har blivit att träffa gamla klasskompisar som flyttat ned dit över sommaren, har varit på födelsedagskalas, drog ut till några öar för att käka goglass och har hängt i solen på gräskullar, gått på bio etc. Bra dagar har det varit!



Evelinas värdfamilj har en pool på bottenvåningen.. stackars Evelina som måste bo med dem....


Det var fotbollsmatch på Ullevi så vi hamnade mitt i en gigantisk parad när alla var påväg dit haha



Marie till vänster fyllde 27 så vi drog ut för att fira henne!


Såg filmen "Känn ingen sorg", otroligt bra film, se den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0