Att köra hårt!

Ja nu vill jag komma tillbaka till den formen jag befann mig i när jag var i NZ. Så igår blev ett nytt träningskort på IKSU införskaffat och jag började även med det första träningspasset igår. Idag är det någon som antingen tagit med min cykelnyckel till stugan eller gömt den på något finnurligt ställe här hemma för jag kan inte hitta den, och båda bilarna är nere i Krikudden så jag fick helt enkelt till IKSU idag. Jag körde en timmes body pump och sedan fick en otroligt hungrig Emilie gå hem igen. Pust. 50-55 minuters promenad på 1h body pump är då fan inte illa pinkat. Får verkligen hoppas att jag kan fortsätta såhär livet ut nu, orkar inte vara en periodare längre. Jag mår bra nu såhär efteråt, såklart, men det är just den där timmen innan man pallrat sig dit som är dryg.
 
Nu ska jag typ kasta i mig mat för att jag är så hungrig och sedan väntar duschen och efter det ska jag hänga med ridbrudarna igen. Vi har ju bara väntat i över ett år på att den här dagen ska komma. Tagga!
 
Pigg tjej. Eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0