September 2012

Här var det hopp om livet då september är en vårmånad. Jag längtade efter sommaren mer än någonsin.

Drog med Gill till en tävling hon skulle döma. Jag fick agera assistent och därmed anteckna vilka som vann de olika momenten i tävlingen


Ben red sin ponny en eftermiddag


hittade vimmelbilder på mig och Emma från Taupo där jag hade en pirathatt på mig

Var barnvakt åt en annan underbar familj nere i Otakiområdet. När de kom hem kring halv ett på natten satt jag och kollade på Sky High och de blev helt förskräckta när de trodde att barnen inte hade visat mig hur man kollade på annat än barnfilmer. När jag berättade att jag faktiskt ville se den började de asgarva och sen erkände även dom att de tyckte om den filmen ;)

Ben kom hem med ett recept från Monti (typ dagis), så vi bestämde oss för att baka lite

Jag fick ett nytt jobb på teatern i Otaki under några helger som make up artist och hårstylist, sjuuuukt kul!

Drog ut till ån med djur och barn

Var barnvakt åt ytterligare en annan familj


Ben skulle sluta på Monti och fick hålla i "fem varv runt solen" som visar bilder på honom under hans uppväxt och bjuder på hej då-fika

Ben fyllde 5 och hade kalas hemma

Gill tävlade för första gången på 6 månader (hon föll av Billy och bröt nyckelbenet)


Rihanna släppte en ny singel!!


Jag började bli duktig att promenera. Tog långa promenader på ca 8-10 km ca 5 gånger i veckan

Började hänga med Madi från USA. Detta var vår första kväll tillsammans. Först hade vi gått på bio, sen undrade hennes värdmamma ifall vi ville hänga med på middag med henne och 15 andra. Visst. Sedan visade det sig att typ alla på den där middagen hade någonting med teatern att göra, så jag kände ju de flesta därifrån redan

Fick lite presenter för att jag fixat några tjejers hår på teatern


Lekte med sminket en kväll


Sista kvällen på teatern så var det en som köpte in massa jellyshots. Hon hade köpt två sånna här fulla lådor som hon bjöd på hahaha. Och i slutet var det såhär många kvar och ingen ville ha så det blev att försöka tvinga folk att ta dem. Så jäääkla härligt gäng det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0