Opape beach

Drog som sagt till familjens lilla campingplats i Opape precis vid stranden. Flickorna har varit där de senaste fyra dagarna och jag och Sherie behövde hämta hem dem. Först var tanken att vi skulle åka imorse och sedan åka hem på eftermiddagen igen, men det är en 3 timmars bilfärd så vi delade upp det på två dagar istället. Vi åkte dit igår på dagen, spenderade eftermiddag + kväll där borta och imorse började vi åka hem igen.
Väldigt mysigt place måste jag säga, och jag älskar ju att sova i husvagnar eller tält haha!

På vägen dit måste man över en bro som ser ut såhär. Känns ju säkert och bra!


Deras lilla camping heter då Settled Inn, gulligt!


Inne i husvagnen. Jag sov på sängen till vänster ;)


Tjejerna fick två gosedjursälgar i julklapp, de har fått hänga med på deras äventyr nu tydligen. Kaya's älg har hon döpt till Emilie, ska jag känna mig smickrad eller?
 
 

Kommentarer
Postat av: Christine o Billy

Klart du skall! Ge en stor kram till Brooke o Kaja från oss.

2013-01-22 @ 17:00:28
Postat av: Billy o Christine

Ser väldigt mysigt ut. Njut!!

2013-01-22 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0