November 2012

Barnen drog på halloweendisko och jag fick spöka ut dem


Guy Fawkes firades, så Emma kom hit till Putaruru för att fira med oss och massa andra på brandstationen. Det blev en fet middag och en stor brasa + fyrverkerier. Trevlig kväll

Jag chockade mig själv och många andra genom att äta en middag som såg ut såhär

Jag började rida hos min värdmammas kompis

Drog till Taupo med Emma och festade till det en helg. Såg även på Taken 2 där borta



Photobooth....

Jag och Emma drog återigen på bio, fast denna gång i Tokoroa, för att se sista Twilight filmen.


Fick tag i parkettbiljetter till denna donnas konsert i Stockholm i juli 2013!

Började märka skillnad på mig själv

Drog och hämtade barnen från skolan med den här snygga grejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0