Hamilton

Jag och Emma drog till Hamilton denna helg. Loggade in på mobilen och försökte mobilblogga innan jag åkte, men det funkade inte sådär jättebra haha! 
Jag kom hem i förrgår och orkade inte ta fram datorn och börja fixa med alla bilderna, tänkte göra det igår istället. Men då kommer Sherie in i mitt rum precis när jag vaknat och frågade om jag ville åka till deras husvagn vid stranden för att komma hem idag? Okej. Så jag kom precis nu hem från stranden.
 
Först lägger jag upp lite bilder från min och Emmas helg i Hamilton och senare kommer inlägget med lite bilder från Opape beach.
 
Det är helt otroligt att jag fick ner allting jag behövde i denna väska. Där i har jag tre tröjor, en kjol, ett par leggings, smink, sminkpenslar, återfuktningscremer, duschgel, Jeffrey Campbell skor, plattång, mobilladdare, adaptern (eftersom våra eluttagsgrejer inte passar i väggen här), underkläder, strumpor osv... Sjukt, I tell you


Målade naglarna innan jag for i den fantastiska "Blue my mind" från O.P.I.

När vi checkat in på vårt vandrarhem så hittade jag ett rum fullt av buss-säten. Var bara tvungen att kolla varför det var så... och tydligen var detta tv-rummet haha! Sjukt kul tyckte jag

Emma tyckte att det skulle stå Emilie på hennes arm

Mina fötter har varit halvdöda efter alla promenader jag tagit nu på slutet. Nu är de ännu mer döda efter att ha använt mina jeffrey campbell i Hamilton.... Det är helt galet vad jag har konstant ont i mina "trampdynor"

Vi var ute och busade lite, självklart stod vi såklart längst fram vid livebandet på ett av uteställena. Jag är ju rätt pigg på att sjunga med till alla låtar och jag antar att bruden såg att jag var med i leken... för vem tror ni fick sjunga en refräng helt själv ur "So What" av Pink? hahaha!

När vi skulle gå hem hittade vi lite folk som satt på dessa statyer. En sitter för tusan på "mammans" huvud? Hur det gick till förstår jag verkligen inte


Söndagen spenderade vi på The base. Det är ett stort shoppingcenter en bit utanför Hamilton. Där blev det ett stopp på Wendys, är helt förälskad i deras milkshakes. Sist blev det ju en Cookies n' cream shake i Rotorua, denna gång blev det Choc mint. MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0