Cape Kidnappers

När jag och Madi var här för några månader sedan så gav vi oss på att försöka vandra hela strandvägen till själva  udden. Det är 8 km och vi hade inte tidvattnet på vår sida haha! Efter sisådär 3-4 km började vi springa tillbaka mot bilen eftersom att vi inte ville bli fast på stranden.
Nu för några veckor sedan drog jag även dit mina föräldrar + Steve & Annika och vi hade tur och kunde få skjuts med på en traktor dit ut. Varje traktor tog ca 20-30 personer och vi fick klämma in oss på lite olika platser för att få åka ut till detta omtalade Cape Kidnappers.
 


Billy fick sitta här


Och mamma satt på andra sidan av min vagn


Efter traktorsläp-turen blev det dags att vandra. Rätt dryg vandring om jag får säga det själv. Säkert 1-2 km och det var bara uppför hela tiden haha!


Hittade lite fåglar där uppe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0