Augusti 2012

Åh irriterande. Gjorde det här inlägget helt klart nästan och så lyckades det försvinna. Inte okej! I alla fall. Den här månaden drog jag och Emma till Taupo två gånger, vi var helt förtrollade av den underbara staden. Åkte även till Napier för första gången och så fyllde jag hela 20 år.



Hälsade på Emma och hennes kor i Tokoroa för första gången


Skulle köpa nya hörlurar och försäljaren tyckte att jag skulle få 10 dollars rabatt eftersom det var 10 dollars rabatt på nästan alla andra hörlurar. Tack och bock 

Jag och Emma drog till Rotorua och Rainbow Springs. Vi åkte the "big" splash och träffade på trevliga djur


Sedan vidare till Taupo och Huka Falls

Drog ut på älsklingspuben Finns för första gången. När vi inte festade med Tokoroas rugbylag som precis vunnit något mästerskap, så spelade vi biljard med några amerikaner och när vi inte gjorde det så var jag utklädd till någon tomtegrej. FANTASTISK kväll och dagen efter träffade vi i princip alla vi festat med kvällen innan också. Hej lokalkändisar efter en kväll.


Väl hemma igen så hade Chris hittat en GET i ett dike, så jag fick åka med geten i knät till Veterinären

Vi gjorde framsteg med Billy


Olivia var hemma från skolan en dag så vi bakade lite muffins

Mina två bästa kompisar i huset tyckte inte om varandra, men deras kärlek till mig var tillräckligt stor för att trotsa det och ändå ligga vid min sida på kvällen haha ;)

Olivia kunde inte hålla sig borta från valparna... förståeligt

Vi hade en otroligt varierad kost denna månad ;)

Hade kalas för barnens gosedjur

Jag fyllde 20 år!

Jag och Gill red ut en sväng till stranden. Det vi trodde skulle bli en lugn och fin tur i solskenet blev bara massa vårbus från hästarnas sida


Jag och Emma drog återigen till Taupo, hade minst lika kul denna gång


Dagen efter pyste vi iväg till Napier och av en slump hittade vi detta vackra ställe på vägen

Väl i Napier var det stendött. Det var nästan helt folktomt och de vi träffade var så galet konstiga
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0