Hjälp

Haha inatt alltså.... Jag drömde att en gigaaantisk spindel höll på att greja med sitt nät uppe i taket ovanför min säng, och att den sakta men säkert var påväg neråt. Klockan 2.45 vaknar jag upp i ren panik, kastar täcket uppåt mot spindeln (som inte existerade, tack gud), sprang iväg, tände lampan... sen började jag tänka. Allting såg ju ut precis som det skulle. Började kolla lite försiktigt i täcket jag slängt iväg ifall det låg någon spindel där i... men nej, det gjorde det inte.

Usch vad jag inte gillar verkliga drömmar, särskilt inte när det är mardrömmar haha! Helt galet så rädd jag var. Men nog har jag kunnat skratta rätt fint åt det såhär i efterhand :)
 
En helt fantastisk bild jag tog häromdagen på en spindel som inte var så himla trevlig mot en liten nyckelpiga
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0