Hej och hå

Måste säga det att jag är lite imponerad över hur lugn jag lyckades hålla mig under dessa två flygresor i helgen. Jag vet inte riktigt vad jag lyckades med, men jag kunde typ intala mig själv att jag skulle låta bli att vara rädd. Jag var som alltid rätt nervös under själva lyftet, men inte alls på samma nivå som det brukar vara. Sedan när det blev lite turbulens och under landningen så kände jag ingen rädsla alls. Det tyckte jag var lite häftigt att jag lyckades med faktiskt! Får hoppas att detta håller i sig och utvecklas till att jag inte alls bryr mig? Nog för att jag tvivlar på det men. Var förmodligen bara taggad över hela Australiengrejen....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0