Gäsp

Igår när jag skrev att jag skulle gå och lägga mig så ljög jag faktiskt inte. Men det blev inte som jag tänkt mig riktigt. Klockan två la jag mig i sängen och försökte sova, gick icket. Vred och vände på mig i sisådär 2 1/2 timme innan jag bestämde mig för att det faktiskt inte gick att somna. Så halv fem drog jag fram datorn och började se på en film. När den var slut drog jag ut på en promenad i 50 minuter. Sedan har jag hållit mig så upptagen som möjligt för att inte somna. Ikväll kommer jag definitivt inte att ha samma problem.



Var ute och gick innan solen hunnit gå upp och innan alla människor vaknat till liv. Otroligt härligt!

Har hängt i poolen idag, för det är lite väl varmt ute. Och poolen är så kall att det är omöjligt att känna sig trött i den haha, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0