All my fears, gone tonight

Shit. Nog har jag några spännande månader här framöver. Jag har precis bokat två resor till. Vart då? Jo till Australien! Sedan kommer det förmodligen att bokas ytterligare en resa alldeles strax som ska bära av till södra ön.

Denna månad, alltså den 23 februari pyser jag iväg till Australien och Gold Coast/Byron Bay för att hänga med Camilla som är där på semester. Kommer bli så grymt att få träffa henne igen!
Den 9 mars åker jag iväg till Sydney helt själv. Jag har alltid velat åka dit, men jag känner ingen där och Emma kan inte hänga med mig så jag får åka själv helt enkelt. Blir självklart att bo på backpackers ställen så man kanske möter andra som reser ensamma. Ska bli ett spännande äventyr, helt klart.
Den 30 april är det dags för mig och Emma att åka till Brisbane/Gold Coast. Det ska bli hur kul som helst!! Vi har stora planer för den resan haha.
 
Sedan har jag och Emma även planer på att ta oss till södra ön i Juni någongång. Vi får se hur det blir med det, men det ska förhoppningsvis bokas snart. Och efter det är jag ju på ett plan påväg hem till Sverige igen!! Sjukt. Dessa månader kommer förmodligen bara flyga förbi i en rasande fart.
 
Tänk att få se det här på riktigt.. Gah. Jag ska dit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0