50 årskalas

Idag blev det 50årskalas för Sheries styvmamma Dessa som fyller hela 50 år på måndag. Har aldrig sett henne så dragen, sjukt roligt haha! Lite bilder från dagen:

hade på mig min fina ring som jag fick av mamma kring jul


Det blev lite poolparty här hemma innan vi åkte till själva kalaset


Tårtan!


Hittade lite spännande dricka till mig själv. Kiwi och typ maräng? Smakade glass haha!

Sherie bar in tårtan.... men var tvungen att snabbt som attan blåsa ut ljusen eftersom dekorationen fattade eld..... hahaha


Födelsedagsbarnet blev bjuden på shot, efter shot, efter shot av sin egen dotter haha ;)


Dräggigt värre...


Ja även jag skulle tydligen bli bjuden på shot efter shot.. Nåja


Efter ett tag började det spelas ABBA! Då blev man ju lite stolt som svensk. Det var även dem som fick upp alla på dansgolvet. Inte illa pinkat, Sweden.


Soptunnan blev lite full den med..


aja, nu är klockan 2 på natten här borta. Jag ska nog hoppa i säng! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0