Örnsköldsvik

Efter Noliamässan och Eric Saade så hängde jag med Pernilla ned till Övik där jag stannade i ca 3 dagar för att träffa lite olika människor :) Det är så kul att träffa gamla kompisar igen, särskilt nu när jag vet att jag kommer flytta också. Ja, gott folk, det är faktiskt klart att jag flyttar till Göteborg den 29e denna månad. Two weeks to go!

Eftersom Pernilla hade stalltjänst så fick jag även komma ut till ÖOR än en gång. Det var sjukt kul att få se några nya små hästar och även gamla goingar som man lärt sig ett och annat på när det kommer till ridning.


Med hjälp av ett fiskespö och en ölburk pyntade jag Vänis grannes grill. När burken blåste ner fiskade jag även upp den från gräsmattan och lyckades ställa tillbaka den på grillen. Inte helt kass jag inte. Grannarna var lite imponerade.


Väni har även numera en såndär i trappen. Undra hur det kommer sig ;)
 

Kommentarer
Postat av: Väni

Glassgubben vandrade dit, vad annars? Den njuter av att bo här!

2013-08-18 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0