God morgon

Jag vaknade halv åtta imorse av att ett stycke styvpappa kom in i mitt rum och letade efter sin snusdosa, som ändå var tom. Efter det gick det såklart inte att somna om, så jag låg kvar i sängen och drog mig ett tag tills jag klockan halv nio orkade gå upp.
 
Nu sitter jag och kollar på gårdagens avsnitt av idol eftersom jag lyckades glömma bort att det gick. Sedan kommer jag att börja flyttpacka inför Göteborg. Jag vet INTE riktigt hur jag ska lyckas få med mig allt så att det blir så bra som möjligt. Vill ju ha med datorhögtalare, x-antal skor, vinterkläder osv. Sånadär sjuka grejer som man vanligtvis inte riktigt packar med sig när man ska iväg med flyget. Men kommer ju förmodligen upp till norrland till hösten så kan ta med lite grejer då också :)
 
Nåja, idol var det. Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0