Gårdagen

Jodå, nog fick jag en fin födelsedag allt. Efter att jag fått frukost på sängen så fick jag bara ligga kvar där och tycka synd om mig själv som blivit så förkyld.
Kring lunch kom det förbi lite folk med grattishälsningar och presenter.
Sedan ringde pappa och frågade om jag ville åka en liten sväng med honom, okej sa jag utan att tänka mer på det. När jag sedan kom ut insåg jag att han faktiskt satt där i en Porsche, så självklart fick jag köra en sväng runt Umeå i hans vrålåk. 
Vid halv sju blev det dags för mig, mamma och Billy att åka ut till restaurangen 5 knop där vi sedan åt en finfin födelsedagsmiddag.
Avslutade min födelsedag med att återigen ligga i sängen och tycka synd om mig själv framför Idol, Svenska Hollywoodfruar och Project Runway. Men jag är nöjd med min dag och det är ju trots allt huvudsaken!



Utsikten från 5 knop


Svensk flagga och lite blommor till min ära haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0