Boden

Drog i fredags och hälsade på Kajsa som numera bor uppe i Boden där hon jobbar för försvarsmakten. Det är ju lite roligt att se allting där uppe och Boden var inte alls lika mycket av en håla som jag föreställt mig. Det blev lite körande också, på lördagen åkte vi till Luleå för att festa men det var inte alls något drag så mitt i natten åkte vi 9 st i EN liten golf tillbaka till Boden för att fortsätta med festandet där. På söndagen åkte vi till Piteå för att se på folkrace och igår drog jag mig hem till Umeå igen. Fina Umeå som jag inte kan kalla för hemma snart...
 


På tåget umgicks jag med Tyra Banks och lite kvarg. 3 timmar gick rätt fort tack vare det.

På lördagen fick vi för oss att vi skulle göra något vettigt, så det blev att gymma lite. Jag har nu 3 dagar senare så sjuk träningsvärk i triceps att jag knappt kan ta på mig byxor eller sträcka ut eller upp armarna helt längre


Trodde aldrig att det skulle komma en dag då maten på min tallrik såg ut såhär (och att jag faktiskt skulle äta upp det)


Hittade den här fina saken i Luleå och kände att jag behövde ett kort på'n


Men kvällen slutade ändå på Lotus i Boden


I söndags mötte vi upp Kajsas mamma och styvpappa i Piteå för lite folkrace. Kajsas mamma är konditor så dåligt fika behöver man ju inte oroa sig för när hon är i farten

Denna lilla krabat har precis joinat deras familj dessutom, HUR söt?


Efter svängen till Piteå blev det att dra tillbaka till Boden och se på när Kajsas pojkvän spelade lite fotboll

Och det var min helg i stora drag. Var även en del på Kajsas jobb och fick se deras fina fordon och grejer ;) haha, man kände sig lite liten helt plötsligt.
Hon bjöd mig även på en finfin förkylning.. Tack kajsa för att du delar med dig!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Anytime darling, lagom till födelsedagen dessutom! Hoppas du inte drabbas lika hårt som mig bara :)

2013-08-20 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0