Möblera om

Jag älskar verkligen fredagar, men vem gör inte det? Det är dock inte särskilt logiskt att jag ska älska fredagar eftersom mitt jobb inte direkt är som ett jobb, det känns som att jag har helg hela tiden eftersom det mitt jobb går ut på egentligen bara är att göra det man förväntas göra som 20åring i ett hushåll. Tycker då åtminstone jag. Men i alla fall, i fredags hade jag så otroligt mycket energi så när jag var klar med mina måsten så fick jag för mig att det var dags att möblera om i mitt rum. Jag flyttade egentligen bara på sängen och det skapade mycket mer yta. Så nu känns rummet bra mycket större än det gjorde innan. (Och detta trots att min byrå har växt en aning hahaha ;) )

FÖRE


EFTER
 

Kommentarer
Postat av: bubic

jäklar vad mysigt rum! :D

Svar: haha ja fan :)
Emilie

2013-05-26 @ 13:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0