Tokoroa

För en vecka sedan så satte jag mig på bussen från Napier till Tokoroa för att bo några dagar hos Emma. Det var främst för att jag i tisdags skulle träffa min nya familj och se att allt funkade och sådär. Det blev ändå två-tre dagar i Tokoroa med Emma så vi fick prata lite svenska igen, känns som att man börjar prata mer och mer svengelska tyvärr haha! 
 
Emma agerar trädgårdsmästare


Eftersom jag inte hade några kläder anpassade efter att hantera kor så fick jag låna Coreys (Emmas värdpappas) tröja att ha på mig en dag haha!

Det stormade lite...


Emma bakade bland annat dessa kakor, tog väl slut på i princip en dag

Vi skulle underhålla treåringen på något sätt, vilket slutade med att jag och Emma byggde korthus

jag och ena katta
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

Gå in på skype någon gång då :(

Svar: Inne nu hehe :) Men antar att du sussar så sött. Vi får boka in en dejt nångång! :)
Emilie

2012-10-21 @ 20:51:02
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0