Palmyyyy

I fredags åkte vi vidare till Palmerston North, och den där staden alltså... Jag har nog inte sett så många snygga människor samlade på ett och samma ställe tidigare. Det är en universitetsstad så i princip alla är unga, men inte nog med deras lämpliga ålder, alla ser verkligen sjukt bra ut där. Vad hände?
 
Har ännu färre bilder från dagarna i Palmy, men tre st kan ni få se i alla fall haha. Vi var lite slitna efter dagarna i Wellington, men trots det så hamnade vi ute i nattlivet både fredag och lördagkväll. Första kvällen träffade vi en sydafrikan på hotellet som vi hängde med tills vi drog ut, han var rätt tråkig så vi försökte skaka av oss honom. Vi hade till en början inte alls roligt, men då sa vi bara att det blir ju helt och hållet vad vi gör det till så vi tog tag i saken, satte upp lite mål och körde full gas därifrån. Jag sa till Emma att hon skulle bli bjuden på tre drinkar och hon kontrade med att jag skulle lyckas med fem. Tror ni vi klarade våra mål eller? Självklart! Och tror ni vi kom hem till hotellet klockan 10 på morgonen dagen efter eller? Självklart! 
 
Nästa dag strosade vi omkring på stan, köpte massa goda ingredienser till en middag vi tänkt koka ihop själva. På kvällen tänkte vi bara gå på bio och ta det lugnt. Det gick inte jättebra det heller. Vi käkade middag. Vi gick på bio. Sen träffade vi några rugbykillar på hotellet som ville förfesta. Så vi drog ut en sista gång för helgen med dem. Hade otroligt kul denna kväll med, råkade träffa folk som vi träffat i Taupo för två månader sedan också. Rätt sjukt att man börjar träffa folk som man bekantat sig med tidigare haha!
 
Alla bilder jag tog: Gullemma och shotsshotsshots
 
Låt som alltid kommer att positivt påminna mig om Palmerston North hahaha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0