Masterton/Hastings

I torsdags började vi med att vakna upp till en fantastisk soluppgång. Jag hade inte sovit sådär jättebra då jag drömde att det kom typ gröna korvar ur väggarna, så jag flög upp ur sängen vid 2-3 tiden och sa till Madi "THE WALLS... THE WALLS!!" Hon sa i princip bara "whatever" vände sig om och somnade om. Jag själv fortsatte att vara rädd för väggarna tills jag tillslut kunde somna om hahaha. Gud vad vi skrattade åt det morgonen efter.
 
Vi gjorde oss i ordning för att ta bussen kl 8 till Masterton för att därifrån hyra en bil. Förmodligen det bästa vi kunde ha gjort, för bilen gjorde att vi kunde åka omkring överallt. Sjukt smidigt! Därifrån åkte vi till Hastings som då är ca 20 mil norrut där på östkusten.
 


På vägen till Hastings ligger Dannevirke som om några veckor ska ha en skandinavisk festival?! Så det var fullt med svenska flaggor och vikingar här. Skrek till lite när jag såg det.

Och i Hastings har de en röd fontän... okej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0