Gårdagen

Igår blev det tydligen lite kalas här hemma. De är ett gäng som brukar umgås några gånger i veckan och alla är sjukligt festliga om jag får säga det själv. Så igår blev det först att sitta och bara prata om allt möjligt, sedan blev det middag och efter det var det helt plötsligt dags för drinking games. De tyckte att det var skitkul att ge mig fler och fler öl, men trots det verkade det som att det var alla andra som blev askalas. Jim, min s.k. värdpappa, frågade mig vid halv ett nångång hur det kom sig att det var jag som drack men alla de "vuxna" som blev stupfulla. "Because I'm swedish" sa jag bara, det måste ju ha något med det att göra haha ;)
 


Gjorde pavlova till middagens efterrätt. Det är väldigt typiskt nyzeeländskt, och den (de) blev helt fantastiskt god(a).

Ja ni ser ju vilken nivå det låg på där ett tag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0