En liten sväng till Wellington

Egentligen så är det rätt sjukt att jag bara kan bestämma mig en dag för att åka till Wellington och 50 kr senare vara där. Jag är i Nya Zeeland!! Har inte förstått det ens efter tre månader.
 
Jag, Emma och Madi åkte i alla fall till Wellington förra onsdagen för att stanna där i två nätter. Vi hann med två galna utekvällar, Te Papa (nationalmuseum), Wellington Zoo, shopping och en och annan måltid också (tro det eller ej). Har varit duktig på att filma, men mindre duktig på att ta bilder så jag har egentligen inte så mycket att bjuda på.
 
Det roliga var att Emma vaknade upp på torsdag morgon i alla hennes kläder, till och med skorna var på, och hennes första tanke var "fan, vi drog aldrig ut igår, gud vad tråkigt att jag skulle hinna somna". Det går att tillägga att vi varit ute till kanske 6 på morgonen hahaha. Vi var verkligen överallt och ingenstans den kvällen. Vi alla tappade bort varandra, men alla i hela det här landet är så sjukt hjälpsamma så alla ville ta hand om oss på varsitt håll och tillslut så hade vi hittat varandra igen. Vi hamnade på en bordell/strippklubb båda kvällarna också av någon anledning, någon galen tjej tog sig in på vårt hotell och började ta av sig kläderna inne på någon annans rum hahaha. Polisen fick komma dit och föra bort henne och allting, så shit went down in Wellington kan man ju säga.
 
hotellets vackra hiss såg ut såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0