Bye

Drar mig nu norrut igen för att besöka Greytown med Madi. Vi får se vad som händer efter det, men tanken var väl att vi skulle se oss runt på den linjen och sedan besöka Masterton och Hawke's Bay/Hastings/Napier också. Bloggningen kommer därför inte prioriteras över huvudtaget då jag inte ens vet om vi har internet någonstans. 
 
Söndag kväll är jag inte heller tillbaka här hemma, utan då är jag i Tokoroa hos Emma. Jobbar inte med familjen här i Otaki längre, så jag är på jakt för att hitta en ny. Det är därför jag kan flänga omkring lite hur jag vill, vilket är rätt skönt, men inte hållbart då jag måste tjäna pengar på något vänster! Det finns en familj där uppe i Tokoroa-trakterna i alla fall, så jag ska träffa dem på tisdag. Nu hoppas vi på detta ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0