Bussresan upp

Bussresan upp hit till Putaruru gick förvånandsvärt bra. När jag ställer in mig på att något kommer att vara fruuuuktansvärt drygt så går det oftast helt utan problem. Det brukar ju oftast inte vara helt fantastiskt att på en onsdag behöva åka 7 timmar buss för att på fredagen åka exakt samma väg tillbaka, men det var inga problem om jag ska vara helt ärlig. Jag satt där med musik i öronen och drack från min vattenflaska. I 7 timmar. Och blev inte uttråkad. Det är starkt jobbat om ni frågar mig haha ;)
 
I alla fall så körde vi förbi Turangi och utanför deras I-site (typ turistbyrå) så har de hissat upp den svenska flaggan! Var skitsvårt att få på bild då vi körde lite halvfort förbi. Sedan när vi kommit runt huset lite så ser jag den franska flaggan också!? Och självklart den nyzeeländska (ja tydligen är det så det stavas? googlade..). Så Turangi verkar ju helt och hållet vara staden för mig. 
 
Ser ni den svenska flaggan där? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0