Vadå, har jag en blogg?

 
Åh, orkar knappt blogga eftersom internet är så dåligt här. Varför skaffar man inte ordentligt internet egentligen? Ni vet, sånt där som alla har i Sverige hehe. I alla fall så tänkte jag berätta lite om helgen. Jag och Emma drog ju nämligen till Taupo igen. Tredje gången vi är där och röjer. När vi återvänt hem till Emma i Tokoroa på lördagen (hon trodde att hon jobbade) så fick hon reda på att hon var ledig hela helgen. Så vi vände om och drog tillbaka hahaha. Gick på bio, träffade två svenska tjejer i vårt rum på vandrarhemmet, käkade en fantastiskt glamourös middag (chips och dipp) och spenderade kvällen på Finns än en gång.


Quick fuck's kommer nog alltid påminna mig om Nya Zeeland senare i livet haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0