Suck

Självklart ska jag gå och bli sjuk mitt i alltihopa. Jag som hittat någon slags motivation att börja träna hårdare. Kände igår morse att jag hade lite ont i halsen, men ignorerade det och tränade på som vanligt. På kvällen blev jag så sjuuukt varm så febern kom alltså på besök. Ni kan ju tänka er hur det var att sova med det. Det gick inget vidare. Jag var så grymt varm att det kändes som att jag strålade ut tillräckligt med värme för att värma upp hela huset och samtidigt låg jag och skakade för att jag frös så mkt. Somnade vid 10, vaknade 01:32 och efter det kunde jag inte sova så mycket mer. Är dock inte jättetrött nu, men jag har städat klart här hemma nu och tänker gå och vila i ett par timmar tills det är dags för lunch.

Känner mig inte febrig nu i alla fall vilket är ett stort plus, så kanske mår bra imorgon. Får hålla tummarna för det!
 

Kommentarer
Postat av: Christine

Krya på dig min Emilie! Honung+varmt vatten, det bästa för halsen. puss o kram

2012-11-28 @ 07:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0