Men fy....

Imorse var jag så sjukt trött. Jag drog på mig mjukiskläder lite snabbt, gick in på toan men springer ut lika fort. Självklart ska Nya Zeelands största spindel sitta och lura där inne på väggen bakom toan. Jag gick upp för att käka frukost och få barnen klara inför skolan. Flera gånger under morgonen så tänkte jag tanken att gå på toa, men kom på lika snabbt vad som satt på väggen. 
 
När jag skjutsat barnen till skolan började jag dammsuga på nedervåningen och då gick jag och dammsög upp den där saken haha. Tack mig själv, äntligen kunde jag gå på toa.
 
Tänk bara vad jag kommer kunna hitta i Australien när vi åker dit. Och då är de ju farliga på riktigt också. Herregud alltså.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0