Igår

Läs inte första stycket om ni planerat att se Breaking Dawn part 2. Avslöjar lite om handlingen.
 
Drog på bio igår med fröken Emma. Var ju bara tvungen att se Breaking Dawn part 2, då jag har sett alla de andra twilight-filmerna. Måste säga det att både part 1 och 2 var helt sjukt dåliga. Haha! Den första delen var ju mer eller mindre bara om Bella som var gravid och den andra om en fight som aldrig blev av. De hade dock gjort filmen på ett bra sätt, trots att handlingen var så sjukt dålig. Jag och Emma satt nästan och skrattade oss igenom filmen i de mest seriösa lägen bara för att skådespelarna antingen såg roliga ut eller för att de gjorde någonting komiskt mitt i allvarets hetta. Jag behövde i alla fall se filmen och det var väl värt det bara för att få ett slut på historien.
 
Sen är det ju inte riktigt samma sak att gå på bio här i NZ som det är hemma, här får man till exempel inte dra och köpa tilltugg någon annanstans än från själva bion... Så jag fick stoppa två godispåsar innanför tröjan igår innan vi gick in i salongen. Godissmugglaren numero uno vet ni. Och i salongen satt ett gäng som applåderade och busvisslade så fort någon av de goda dödade en av de onda! När händer det i Sverige? hahaha!
 

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag såg också den igår... Den hamnar på topp tre av de sämsta filmerna jag har sett.. Det sorgliga va att folk faktiskt tyckte att den va bra.. Folk grät och typ i förtvivlan ställde sig upp när edward höll på att ramla ner i hålet.. Eller va det va... Jag gick ut med en stark vilja att gå och spy på den som är ansvarig för att ha producerat en så fruktansvärt dålig film.. Den får 5 minus av mig...

Svar: Ja men eller hur. Och deras dotter, haha jag dog ju lite över hur fantastiskt fake det såg ut när de hade satt in hennes ansikte på först bebisen och sedan i framtiden när hon stod där på stranden med Jake. Hahhaha. Men nej, den här filmen verkligen inte bra alltså...
Emilie

2012-11-18 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0