Valborg

Ja så jag begav mig hem till Micaela vid kanske 14-tiden igår? Första drinken hälldes upp sisådär en timme efter det. Vi var ett gäng på fem-sex personer som satt och lyssnade på musik, snackade och drack i solen tills solen inte var särskilt värmande längre. Vi grillade, vi åt, vi drack lite till. Vi körde mitt förfestspel, fylleyatzy och fuck the dealer, vilket innebär ännu lite mer dricka. Innan klockan hunnit slå 21 så började jag och Micaela vandra mot Nydala där vi skulle spendera resten av kvällen. De andra var lata och åkte bil. På plats satt vi vid en eld, snackade, sjöng, drack ännu lite till. Vid 2-tiden eller något sådant började vi dra oss mot stan, det blev "efterfest" hemma hos mig. Slutade med att en viss skåning däckade på mitt vardagsrumsgolv haha. Just det, självklart spårade det ju lite med en penna så vi hade "death"-tatueringar på våra kinder, vissa fick unibrow, andra hade antingen ett manligt könsorgan eller ett harry potter-ärr i pannan. Fina grejer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0