Uh.

Börjar bli lite småarg på religionsplugget nu. Känns helt plötsligt som att det var tusen gånger mer att plugga på och jag har inte jättmycket tid eller ork kvar känner jag. Har liksom kunnat gå igenom vissa grejer en gång, men orkar inte nu börja plugga in det på riktigt. Det sög ju för mig, eller hur? ;D
Ska upp kl 6 imorgon för att skjutsa min mor och Billy till flygplatsen (dom jävlarna ska till Portugal eftersom Billy fyller 60 den 5e, och jag kan såklart inte hänga med pga. skolan....) och eftersom provet inte är förrän 9.20 så kanske jag kan plugga lite på morgonen? Känner jag mig själv rätt så kommer jag dock gå och lägga mig igen, men man kan ju alltid hoppas, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0