Snart är det över

Jag ska iväg och rida om ett litet tag, snart har jag kommit till den där punkten i mitt liv som jag varit mest stressad över tror jag. Någonsin alltså. Jag har inte kunnat sova på två jäkla nätter för att jag är stressad över det som kommer hända alldeles strax. Så sjukt!
Jag ska alltså iväg och rida (egentligen i en timme) kl 17.30, men kl 18 måste jag vara på flygplatsen... Så jag ska hem förmodligen då kl 18 (10 min bilresa), duscha snabbt som attan, dra på mig några kläder och dra till flygplatsen (10 min bilresa). Förstår ni varför jag är stressad? Grejen är att jag inte kan skita i ridningen heller eftersom just precis den här lektionen styr min framtid lite. Jobbigt läge. Men jag ska klara det.... Kommer bara behöva stressa ihjäl hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0