Slutet

Slutspurten är nu här. Denna vecka har jag religionsprov (måndag), naturkunskapsprov + läxförhör (måndag, tisdag), och tillslut prov i småföretagande också (torsdag). Efter det kan jag andas ut. Då är mina provdagar slut, det känns helt galet.
Jag drar i alla fall ut i solen med religionsboken nu. Brukar mest sluta med att jag stänger boken av frustration (förstår mig inte på religion) och bara solar istället. Men jag ska försöka. Det är ju fasen sista religionsprovet jag kommer att ha i hela mitt liv (förhoppningsvis) (fan vad mycket paranteser jag kör med idag). (hejdå, hörs sen)

Och det här var jag innan jobbet imorse (ja, jag har slutat för dagen nu. Skööönt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0