Oktober

Vågen symboliserar oktober månad. Här har vi duktiga Sanna Bäckström som modell, det var hon som gick vidare från Umeå i modelljakten om ni såg på det. Hon gick väl till final i Stockholm också om jag inte minns fel? Sjukt duktig tjej i alla fall! Jag har sminkat och Kajsa har gjort håret. Vågen ska ju vara neutral, därför har vi valt att saker och ting ska gå i grått som är en väldigt neutral färg. Sen ville vi inte att något skulle vara symmetriskt heller, så håret, sminket, klänningen, posen... allt var asymmetriskt!
Jag "skalade av" ena delen av hennes ansikte genom att måla med kajal, sudda ut den och sedan trycka på skugga. Lite som jag gjorde med stenbocken också! Fotograf: Fredrik Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0